niedziela, 13 grudnia 2015

Zestaw Emnail .

Witam :)

Poprzednio pisałam, że dostałam zestaw do manicure hybrydowego. Pora trochę o nim opowiedzieć.

Zestaw jest firmy EmNail, w jego skład wchodzi:
- aceton kosmetyczny ( 100 ml ),
- cleaner ( 100 ml ),
- primer ( 5 ml ),
- preparat do skórek ( 5 ml ),
- radełko,
- oliwka do skórek ( 5 ml ),
- bloczek polerski,
- pilniczki 2 sztuki ( banan i prosty ),
- patyczki do skórek 2 sztuki,
- wzornik,
- waciki bezpyłowe 50 sztuk,
- lampa UV 36 Watt,
- baza & finish,
- 6 lakierów w wybranych kolorach ( 5 ml ): dla mnie siostra wybrała:
   * nr 13. White,
   * nr 14 Black,
   * nr 15. Candy Pink,
   * nr 23. Sexy Red,
   * nr 66. Tiffany Blue,
   * nr 67. Lavender,
- instrukcja obsługi lampy.

Lakiery oraz wszystkie inne buteleczki były zapakowane w folię bąbelkową, więc nie ma mowy o zniszczeniu ich podczas transportu.
Wszystkie akcesoria są zapakowane w woreczki foliowe, a lampa w kartonie również w foli bąbelkowej.


Moim zdaniem te lakiery są warte uwagi nie tylko ze względu na swoją cenę, ale również za to, że utrzymują się naprawdę długo na paznokciach (moja siostra nosiła 3 tygodnie i były  w stanie nienaruszonym ). Choć nie z każdymi paznokciami tak się lubią. Trzeba je próbować nakładać z primerem lub bez i wtedy już będzie jasne czy to lakier dla Ciebie czy nie. Bardzo podoba mi się, że pomimo iż jest to zestaw to kolory można wybierać według siebie, swoich preferencji i potrzeb.
Niewiele jest tak rozbudowanych pod względem ilości lakierów zestawów. Jeden zestaw i jest wszystko czego potrzeba, ale wiadomo, że płyny i waciki się szybko skończą, ponieważ ich się używa za każdym razem przy robieniu hybryd i przy ich ściąganiu, natomiast lakiery mogą starczyć na wiele miesięcy.
Jak na razie jestem bardzo zadowolona, że posiadam ten zestaw i mogę się uczyć korzystając z darów losu od siostry.


Już dokupiłam kolejne kolory i kilka akcesoriów. Kolekcja się powiększa. Jeśli chcesz być na bieżąco z tym co się dzieję na paznokciach moich i moich bliskich zapraszam do zaobserwowania bloga  :)
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz