sobota, 19 grudnia 2015

#3 hybrydy.

Witam :)

Dzisiaj 3 propozycja na manicure hybrydowy. 

Krok po kroku: 
1. Wycięłam skórki oraz nadałam paznokciom oczekiwany kształt.
2. Bloczkiem polerskim zmatowię całą powierzchnię paznokci.
3. Na wacik bezpyłowy wylewam trochę cleanera i przemywam paznokcie.
4. Paznokcie pokrywam bazą EmNail nr.1.
5. Wkładam paznokcie do lampy UV na 2 minuty.
6. Biały lakier EmNail nr 13. nałożyłam na palec środkowy i sercowy.
7. Pozostałe paznokcie pomalowałam czarnym lakierem EmNail nr 14.
8. Paznokcie daję do lampy UV na 2 minuty.
9. Nakładam jeszcze 2 warstwy lakierów i każdą warstwę utwardzam w lampie.
10. Wsuwką z czarnym lakierem EmNail nr 14. na palcu serdecznym u  lewej ręki zrobiłam "wektory" strzałek tak, aby prawie stykały się.
11. U prawej ręki na palcu środkowym zrobiłam tym samym lakierem 2 trójkąty tak, aby ich wierzchołki prawie się stykały.
12. Paznokcie dałam do lampy UV na 2 minuty.
13. Wszystkie paznokcie pokryłam finishem EmNail nr 1. 
14. Włożyłam paznokcie do lampy UV na 2 minuty.
15. Wacikiem bezpyłowym z cleanerem przemyłam dokładnie paznokcie. 

Jeśli spodobały Ci się takie paznokcie to zapraszam do komentowania, zaobserwowania bloga lub polecenie go znajomym :)

Gdybyś zrobiła/ zrobił takie paznokcie to możesz mnie oznaczyć na instagramie (klik) lub dodać do zdjęcia hasztag #nakrzywymmalowane <3











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz