środa, 16 grudnia 2015

#2 hybrydy.


Witam :)

Aby było mi łatwiej najpierw zrobiłam w pełni lewą rękę, dopiero później przeszłam do prawej. 
Ten sposób wydaje mi się łatwiejszy niż robienie oby rąk naraz, ponieważ robiąc dwie  jednocześnie można się zamieszać w warstwach oraz przypadkowo dotknąć paznokci gdy nie są jeszcze kończone. 



Krok po kroku: 
1. Wycięłam skórki oraz nadałam paznokciom oczekiwany kształt.
2. Bloczkiem polerskim zmatowię całą powierzchnię paznokci.
3. Na wacik bezpyłowy wylewam trochę cleanera i przemywam paznokcie.
4. Paznokcie pokrywam bazą EmNail nr 1.
5. Wkładam paznokcie do lampy UV na 2 minuty.
6. Palec środkowy i sercowy maluję lakierem hybrydowym EmNail nr 66. Tiffany Blue uważam, aby nigdzie mi się lakier nie wylał.
7. Pozostałe paznokcie maluję lakierem EmNail nr 13. White.
8. Sprawdzam czy nigdzie lakier nie zmienił położenia ( jeśli się przemieścił, wytrzyj tam gdzie nie powinno go być, albo domaluj tam gdzie go nie ma ).
9. Wkładam paznokcie do lampy UV na kolejne 2 minuty.
10. Nakładam jeszcze po 1 warstwie, powtarzam poprzednie kroki ( 6,7,8,9 ).
11. Na paznokciach pomalowanych lakierem EmNail 66. robię z boku paznokcia 3 białe kropki lakierem białym, którego wcześniej używałam. 
12. Cieniutkim, zbitym pędzelkiem z białym lakierem nr 13. zrobiłam biały pasek na skraju paznokcia. 
13. Daję paznokcie do lampy Uv na 2 minuty.
14. Na wszytskie paznokcie nakładam finish EmNail nr 1.
15. Daję paznokcie do lampy UV po raz ostatni.
16. Wacikiem bezpyłowym z cleanerem przemywam dokładnie paznokcie.

Jeśli spodobały Ci się takie paznokcie to zapraszam do komentowania, zaobserwowania bloga lub polecenia go znajomym :)

Gdybyś zrobiła/ zrobił takie paznokcie to możesz mnie oznaczyć na instagramie (klik) lub dodać do zdjęcia hasztag #nakrzywymmalowane <3













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz