środa, 30 grudnia 2015

#6 hybrydy.

Witam :)


Już jutro ostatni dzień tego roku, czyli sylwester! Życzę Wam, aby ten nowy rok co będzie za 2 dni był jeszcze lepszy niż ten obecny <3 A tymczasem zapraszam do zobaczenia jaki paznokcie przygotowałam :)


Krok po kroku: 
1. Wycięłam skórki oraz nadałam paznokciom oczekiwany kształt.
2. Bloczkiem polerskim zmatowię całą powierzchnię paznokci.
3. Na wacik bezpyłowy wylewam trochę cleanera i przemywam paznokcie.
4. Paznokcie pokrywam bazą EmNail nr.1.
5. Wkładam paznokcie do lampy UV na 2 minuty.
6. Najmniejszy paznokieć pomalowałam białym lakierem EmNail nr 13. 
7. Palec środkowy, wskazujący oraz kciuk pomalowałam lakierem Semilac nr 032 Biscuit.
8. Palec sercowy pomalowałam na pół lakierami użytymi na innych paznokciach i lekko jednym kolorem najeżdżałam na drugi, aby granica się zatarła.
9. Wkładam paznokcie do lampy UV na 2 minuty.
10. Powtarzam 2 razy kroki (6,7,8,9)
11. Na wszystkie paznokcie nakładam finish EmNail nr 1,
12. Wkładam paznokcie do lampy UV na 2 minuty.
13. Przemywam paznokcie cleanerem.

Jeśli spodobały Ci się takie paznokcie to skomentuj, zaobserwuj bloga lub poleć go znajomym :)

Gdybyś zrobiła/ zrobił taki paznokcie to możesz mnie oznaczyć na instagramie (klik) lub dodaj hasztag #nakrzywymmalowane :) Możesz również dodać mnie na snapie: dominikamala1 :) 














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz