poniedziałek, 28 grudnia 2015

#5 hybrydy.

Hej :)

Krok po kroku: 
1. Wycięłam skórki oraz nadałam paznokciom oczekiwany kształt.
2. Bloczkiem polerskim zmatowię całą powierzchnię paznokci.
3. Na wacik bezpyłowy wylewam trochę cleanera i przemywam paznokcie.
4. Paznokcie pokrywam bazą EmNail nr.1.
5. Wkładam paznokcie do lampy UV na 2 minuty.
6. Na palec serdeczny nałożyłam lakier EmNail nr 13.
7. Na kciuka i palec środkowy nałożyła lakier EmNail nr 67.
8. Na pozostałe paznokcie nałożyłam lakier Semilac nr 032 Biscuit.
9. Paznokcie wkładam do lampy UV na 2 minuty.
10. Powtarzam 2 razy kroki (6,7,8,9).
11. Wykałaczką z lakierem EmNail nr 67 w rogu paznokcia serdecznego zrobiłam kropki.
12. Wkładam paznokcie do lampy UV na 2 minuty.
13. Nakładam finish EmNail nr 1. 
14. Wkładam paznokcie do lampy UV na 2 minuty.
15. Na wacik bezpyłowy wylewam trochę cleanera i przemywam dokładnie wszystkie paznokcie.


Gdybyś zrobiła/ zrobił takie paznokcie to możesz mnie oznaczyć na instagramie (klik) lub dodaj hasztag #nakrzywymmalowane.

Jeśli spodobały Ci się takie paznokcie to skomentuj, zaobserwuj bloga lub poleć go znajomym <3

Ps. Ta różowa płyta to "Nieznośna lekkość hitów" Chorzy :) Polecam :D









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz