poniedziałek, 21 grudnia 2015

#4 hybrydy.

Witam :) 

Święta coraz bliżej, czasu coraz mniej, terminów u manicurzystek już dawno nie ma. 
A paznokcie powinny być zrobione. Dlatego możesz zrobić je sama w domowym zaciszu zwykłymi lakierami lub lakierami hybrydowymi jeżeli takie posiadasz. Ten sposób jest bardzo szybki do zrobienia i bardzo efektowny. Na pewno zostanie Twój manicure zauważony. 



Krok po kroku: 
1. Wycięłam skórki oraz nadałam paznokciom oczekiwany kształt.
2. Bloczkiem polerskim zmatowię całą powierzchnię paznokci.
3. Na wacik bezpyłowy wylewam trochę cleanera i przemywam paznokcie.
4. Paznokcie pokrywam bazą EmNail nr.1.
5. Wkładam paznokcie do lampy UV na 2 minuty.
6. Wszystkie paznokcie pokryłam 3 warstwami lakieru EmNail nr 14. Każdą warstwę utwardzałam w lampie UV po 2 minuty. 
7. Na palcu sercowym oraz kciuku zrobiłam duże, równe kropki białym lakierem EmNail nr 13.
8. Paznokcie dałam do lampy UV na 2 minuty.
9. Na wszystkie paznokcie nałożyłam finish EmNail nr 1.
10. Wacikiem bezpyłowym z cleanerem przemyłam paznokcie.
11. Oliwką posmarowałam dookoła paznokcia. 


Gdybyś zrobiła/ zrobił takie paznokcie to możesz mnie oznaczyć na instagramie (klik) lub dodać do zdjęcia hasztag #nakrzywymmalowane <3
Jeśli spodobały Ci się takie paznokcie to zapraszam do komentowania, zaobserwowania bloga lub polecenie go znajomym :)















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz