niedziela, 3 stycznia 2016

#7 hybrydy

Witam :)

Pierwsza propozycja paznokci w nowym roku. Mam nadzieję, że się spodoba <3


Krok po kroku: 
1. Wycięłam skórki oraz nadałam paznokciom oczekiwany kształt.
2. Bloczkiem polerskim zmatowię całą powierzchnię paznokci.
3. Na wacik bezpyłowy wylewam trochę cleanera i przemywam paznokcie.
4. Paznokcie pokrywam bazą EmNail nr 1.
5. Wkładam paznokcie do lampy UV na 2 minuty.
6. Wszystkie paznokcie pokrywam białym lakierem EmNail nr 13 (3 warstwy i każdą utwardzam w lampie UV 2 minuty).
7. Wykałaczką z czerwonym lakierem EmNail nr 23 na kciuku zrobiłam serduszka. 
8.  Przez pozostałe paznokcie, wykałaczką z czarnym lakierem EmNail nr 14 zrobiłam linie imitujące bicie serca, ale na palcu sercowym zrobiłam z tych lin serce.
9. Paznokcie dałam do lampy UV na 2 minuty.
10. Na wszystkie paznokcie nałożyłam finish EmNail nr1. 
11. Paznokcie dałam do lampy UV na 2 minuty.
12. Wacikiem z cleanerem przetarłam paznokcie. 

Jeśli spodobały Ci się takie paznokcie to skomentuj, zaobserwuj bloga lub poleć go znajomym :)

Gdybyś zrobiła/ zrobił taki paznokcie to możesz mnie oznaczyć na instagramie (klik) lub dodaj hasztag #nakrzywymmalowane :) Możesz również dodać mnie na snapie: dominikamala1 :) 








Radek Kotarski "Nic Bardziej Mylnego"


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz