czwartek, 28 stycznia 2016

#12 hybrydy Studniówkowe

Witam :)

Przedstawiam Wam dzisiaj paznokcie, które zrobiłam swojej siostrze na studniówkę. Pasują do każdej stylizacji zarówno skromnych jak i nieco bardziej wystrzałowych. 

Krok po kroku: 
1. Wycięłam skórki oraz nadałam paznokciom oczekiwany kształt.
2. Bloczkiem polerskim zmatowię całą powierzchnię paznokci.
3. Na wacik bezpyłowy wylewam trochę cleanera i przemywam paznokcie.
4. Paznokcie pokrywam bazą EmNail nr 1.
5. Wkładam paznokcie do lampy UV na 2 minuty.
6. Na palec sercowy nakładam czarny lakier EmNail nr 14. (3 warstwy i każdą utwardzam w lampie 2 minuty).
7. Pozostałe paznokcie maluję lakierem Semilac nr 032. (3 warstwy i każdą utwardzam w lampie 2 minuty).
8. Nakładam na wszystkie paznokcie finish EmNail nr 1.
9. Nakładam na paznokcie finish EmNail nr 1.
10. Wkładam paznokcie do lampy UV na  minuty.
11. Przecieram paznokcie wacikiem z cleanerem.
12. Na palec serdeczny daję kropkę lakieru p2 Sand Style nr 302.
13. Wacikiem bezpyłowym rozcieram lakier, by była złota poświata.
14. Nakładam na palec serdeczny utwardzacz Eveline 3w1.


Jeśli spodobały Ci się takie paznokcie to skomentuj, zaobserwuj bloga lub poleć go znajomym :)


Gdybyś zrobiła/ zrobił takie paznokcie to możesz mnie oznaczyć na instagramie (klik) lub dodać hasztag do zdjęcia #nakrzywymmalowane :)
Możesz również dodać mnie na snapchacie: dominikamala1








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz