środa, 6 stycznia 2016

#8 hybrydy blue&white

Witam :) 



Krok po kroku: 
1. Wycięłam skórki oraz nadałam paznokciom oczekiwany kształt.
2. Bloczkiem polerskim zmatowię całą powierzchnię paznokci.
3. Na wacik bezpyłowy wylewam trochę cleanera i przemywam paznokcie.
4. Paznokcie pokrywam bazą EmNail nr 1.
5. Wkładam paznokcie do lampy UV na 2 minuty.
6. Wszystkie paznokcie oprócz środkowego pomalowałam lakierem EmNail nr 117 (2 warstwy i każdą utwardzałam w lampie UV 2 minuty)
7. Wykałaczką z białym lakierem EmNail nr 13 robiłam małe "zawijasy" na paznokciu środkowym oraz całą końcówkę paznokcia pomalowałam.
8. U lewej ręki na palcu serdecznym zrobiłam kilka podobnych "zawijasów" do tych co są na środkowym palcu. 
9. Wkładam paznokcie do lampy UV na 2 minuty.
10. Pokrywam paznokcie finishem EmNail nr 1, tylko na środkowy paznokieć nakładam finish 2D matowy.
11. Wkładam paznokcie do lampy UV na 2 minuty.
12. Wacikiem z cleanerem przemywam paznokcie. 


Jeśli spodobały Ci się takie paznokcie to skomentuj, zaobserwuj bloga lub poleć go znajomym :)

Gdybyś zrobiła/ zrobił takie paznokcie to możesz mnie oznaczyć na instagramie (klik) lub dodaj hasztag #nakrzywymmalowane :)

Możesz również dodać mnie na snapchacie: dominikamala1 lub w komentarzu pozostawić swoją nazwę na pewno Cię dodam <3






2D finish




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz