środa, 8 lipca 2015

Minimalistycznie z kropkami

Hej :)


Moje paznokcie ostatnio są w bardzo złej kondycji dlatego nie maluje ich zbyt często, bo są ciągle krótkie a nie przepadam za pomalowanymi "kołkami". 
Trochę jednak udało mi się je zapuścić i od razu coś na nich zrobiłam :) 

Krok po kroku:
1. Nałożyłam odżywkę Eveline z diamentami,
2. Na palca serdecznego i najmniejszego nałożyłam lakier BeBeauty nr 5.
3. Pozostałe paznokcie pomalowałam czarnym lakierem La Luxe Paris nr 192.
4. Nałożyłam utwardzacz Eveline 3w1. 
5. Wsuwka z białym lakierem Eveline nr 253 zrobiłam kropki na środku dołu każdego paznokcia.

Jeśli spodobała Ci się taka propozycja to skomentuj, zaobserwuj bloga lub nawet poleć znajomym :) 
Dziękuję za każdy komentarz <3 





Jakbyś zrobiła takie paznokcie to śmiało możesz mnie oznaczyć :* 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz