sobota, 8 listopada 2014

Myszka Miki

Witam :)
Założyłam tego bloga, by dzielić się pomysłami na paznokcie. Mam nadzieję, że komuś się spodobają moje propozycje :)

A więc na pierwszy ogień idą paznokcie Myszką Miki.

Krok po kroku:
1. Radełkiem obcięłam skórki wokół paznokci.
2. Odżwyką Tip Top pomalowałam jedną, cienką warstwę.
3. Kciuka pomalowałam dwona cienkimi warstwami czerwonego lakieru z BeBeauty.
4. Na pozostałe paznokcie nałożyłam również 2 cienkie warstwy żółtego lakieru z Astor.
5. W lewym, górnym rogu paznokci pomalowanych na żółto zrobiłam wykałaczką z czerwonym lakierem jedną dużą kropkę i dwie małe tak, że wygląda jak głowa Myszki Miki.
6. Na kciuki zrobiłam ten sam motyw tylko powtórzyłam go na całym paznokciu przeciwnym kolorem tzn. żółtym.
7. Na samym końcu by przedłużyć trwałość i nadać blask pomalowałam jedną warstwę utwardzacza z Eveline 3in1.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz