wtorek, 11 listopada 2014

Gradient i kropki na paznokciach

Cześć :)
Dzisiaj przyszła do mnie kuzynka i pomalowałam jej paznokcie. Długo się zastanawiałyśmy co ładnego wyczarować, aż w końcu zdecydowałyśmy się na gradientowe 3 paznokcie i 2 pomalowane jednym kolorem z kropkami.
Krok po kroku:
1. Nałożyłam warstwę odżywki Tip Top 9w1.
2. Dwa wybrane palce pomalowałam dwoma warstwami satynowego lakieru.
3. Na zwykłą gąbkę do naczyń nałożyłam po szerokości pędzelka trzy kolory lakierów my wybrałyśmy czerwony, pomarańczowy oraz żółty.
4. Odbiłam nadmiar lakieru na gazecie.
5. Gąbkę przyłożyłam do paznokci i przyciskałam, tak by ładnie pozostał na paznokciu.
6. Wykałaczką zrobiłam kropki w rogu paznokci pomalowanych na satynowo.
7. Na kciuka dałam wykałaczką brokat z lakieru ozdobnego.
8. Patyczkiem higienicznym z odrobiną zmywacza wymyłam skórki.
9. Nałożyłam utwardzacz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz