niedziela, 4 października 2015

2 koncepcje.

Hej :)

 Niedługo będą się pojawiały trochę inne posty. Paznokcie robione moim 18-tkowym prezentem.

Krok po kroku:
1. Nałożyłam odżywkę Eveline z diamentem.
2. Na palec wskazujący oraz na największy nałożyłam 2 cienkie warstwy lakieru Vipera nr 43.
3. Na palec sercowy oraz najmniejszy nałożyłam 2 cienkie warstwy lakieru BeBeauty nr 5.
4. Na gąbkę kuchenną nałożyłam lakiery Vipera nr 43 oraz BeBeauty nr 5.
5. Przyłożyłam gąbkę do palca środkowego w taki sposób, by kolory się ładnie połączyły w jedność i stworzyły gradient oraz całość z paznokciami obok. 
6. Wszystkie paznokcie utwardziłam utwardzaczem Eveline 3w1. 


Jeśli spodobały Ci się takie paznokcie to skomentuj, zaobserwuj bloga lub poleć znajomym <3




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz